Zul w sieci
Jak nas widzą, tak nas oceniają. O marce i reputacji firmy świadczą nie tylko jej dokonania i rekomendacje klientów, ale także jej wizerunek w internecie
Sieć jest obecnie najszybszym i najtańszym sposobem na pokazanie się swoim potencjalnym klientom. Jak wynika z badań z 2017 roku już 95 proc. Polaków w internecie poszukuje informacji o produktach i usługach.
Ponad połowa dokonuje w sieci zakupów i podejmuje decyzje o wyborze kontrahentów czy partnerów biznesowych. Nasza www pracuje dla nas przez całą dobę, dociera do bardzo różnych klientów. No i, poza kosztami jej wykonania i opłatami za dostęp do serwera, nie wymaga specjalnych dodatkowych nakładów.
Dobrze zaprojektowana i przemyślana strona internetowa może istotnie wesprzeć działania promocyjne firmy i przysporzyć jej nowych klientów. Może ich także skutecznie odstraszyć.
(...)
To jedynie fragment tekstu. Chcesz czytać całe teksty? Zamów prenumeratę "Nowej Gazety Leśnej"!
WIĘCEJ
Dodano 15:05 22-02-2018