Dodaj do ulubionych

Nie płacą!


Zadzwonił do redakcji GAZETY LEŚNEJ przedsiębiorca leśny z północno-zachodniej Polski. Podał nam swoje imię i nazwisko, ale dla pokazania problemu, o którym chcemy powiedzieć, nie jest ono istotne. O co chodzi?
Nasz Czytelnik jest podwykonawcą. Co miesiąc wystawia faktury swojemu zleceniodawcy, firmie która wygrała przetarg w nadleśnictwie. Ale co to? Wysłana faktura wraca z dopiskiem, że jest źle sporządzona. Tak naprawdę faktura jest w porządku, ale zleceniodawca chce, by zawierała jeszcze dodatkowe informacje. Czytelnik poprawia i śle jeszcze raz.
Ale choć faktura wysłana, pieniędzy nie ma. Idzie więc ponaglenie. Kasy na koncie jednak ciągle brak. Co robić?
Z prośbą o pomoc w takiej właśnie sprawie dzwonił do nas Czytelnik. To szerszy problem. Wymaga dokładnego opisania procedur, jakie są wymagane, by móc odzyskać pieniądze za niezapłaconą fakturę. Jak to się robi?
To nie temat na krótki tekst, ale dłuższy artykuł. Brak płatności za fakturę lub płacenie pół roku lub nawet później po terminie to choroba, która drąży od dawna polską gospodarkę. Jak się bronić? Do sprawy wrócimy niebawem.




Dodano 13:11 18-08-2014


  


  


  


  


  


Subskrypcja

Zostań naszym subkskrybentem a powiadomimy Cię o każdej nowości na naszej stronie.


Reklama